lala banner

lala banner

2010年12月1日 星期三

迷 ~ 畢業記

小迷買左件畢業袍 可以同我地影相~


再一次同你講 "コングラチュレーションズ"


S4N1 永遠係我的好朋友

我地五個  相識於中學   一齊渡過左最美好嘅時光。


i like this shot most~~ 

 










  chu  


  

呢張好得意~ 我地喺水晶球入面~


 


現在,


看到好朋友畢業, 結婚....


日子一天一天過去 我地一日一日咁成長


更加明白 友誼 是珍貴的


好朋友 要珍惜


 


好朋友


會互相尊重


唔會不理會你的感受


唔會受其他人影響


佢地做得到~


這才是最珍貴的友誼 




沒有留言:

張貼留言