lala banner

lala banner

2011年5月24日 星期二

IPSA 今人失望的 =(

諗住 foundation同 make up base 都快要沽清嘅時間


就試下 IPSA

 

因為之前都用過佢嘅foundation 感覺都好好 (at least few years ago)

但係今次再用返就好唔掂  


IPSA 的 base/ fondation 同 skin care 都是今人失望的 



首先講下個 base 


我買左sun protector (防曬) 同 make up base (blue)


呢兩樣其實試果陣好 ok, 不過就係 keep得唔好


咁試果陣都唔知 keep 得好唔好架 la (無奈) 


個 sun protector 太油,


係上左妝之後, 大約 lunch果陣已經好多面油   

  


起初我唔知係邊樣野太油...最後我有日單獨用個sun protector 就知係佢出事喇

 


個 make up base 都 ok嘅, 無sun protector 咁油,


不過 quality 普通, 個妝唔會特別貼!


至於個 fondation 好唔得  

唔得係因為個色 


其實隻色係 match 我 skin colour 的, 不過個問題係太暗啞 

因為我試果陣太過信佢部皮膚分析機

於是忽略左暗啞呢個 problem


唉, 有日發現自己成塊面 dull 左... 

 


自此之後就無再用佢....


依加支 foundation 好哂咁放左喺屋企....waste waste


而個 sun protector 就唯有留返冬天用 la


 


至於個 metabolizer


我仲買左貴果隻...六百幾...superior metabolizer


因為有 moist & firming~


不過, 試左幾日.....我覺得 ok, 不過唔係幾值係六百幾嘅 quality !.gif

都幾潤下...


 


除此之外,


我仲買左 d cosmetic: eye shadow同柔粧輪廓修飾彩盒 Image8624842


反而我覺得個 eye shadow隻啡色幾靚~



 

 柔粧輪廓修飾彩盒都好好用~ 做 highlight 同 shading 都好好~


咁都算有返d 安慰 水玉ハート.gif

 
 


 唉  所以...我應該都唔會再買 IPSA 的任何野喇  O0020002010297336271O0020002010297336271


引此為戒 急ぎ.gif

 


 


沒有留言:

張貼留言