lala banner

lala banner

2012年1月3日 星期二

珍惜

Update 一下近況先~ 

就係 xmas 同 new year 都玩足咁多日~  都唔錯丫~ 

有好朋友陪, 都唔係 lonely lonely x'mas ah!!!

好多謝你地。。。。


近排搵到幾個好好傾的朋友

其實佢地一直都喺我身邊, 只係我自己唔發覺, 當時冇好好珍惜 

原來, 珍惜真係好緊要!  

雖然依加工作地方唔同左, 唔可以成日見面, 不過放工出黎 drink一drink, really so happy! 

而呢種happy 係佢地教我放低一d 唔值得去waste time 的事, 

令我重新調整到自己的思想, 而唔會因為放棄左而愁雲慘霧。。。

anyway, 好似好抽象咁, but at least i feel a refreshing! 

知己難求 珍惜

珍惜 ! 


另外,

想個 blog 重生番, 不過發現upgrade左之後 d 舊post走晒位!! 好可惡!!!!!

好~ 等我有時間再執一執佢,  

就算係舊post 都好, 可能唔會有人再睇, 不過我都好想整番好佢, 

努力左十幾頁.....之後再continue la ^^  



During this period, thz a lot of frds, especially thx siu mau~ (Details will be updated later!!) 
Lots of thanks!!! 






つづく。。。

mi
♥ 

1 則留言:

  1. ♡ Isabel ❤姬子 ♡2012年1月8日 晚上10:17

    你的蝴蝶結冷帽很美,在哪裡買的?
    [版主回覆01/14/2012 02:04:28]頂冷帽係舊年喺日本買架!仲有珍珠喺上面,我自己都好鍾意(⌒▽⌒)!不過我喺旺角都見到有好多類似我呢d蝴蝶結款嘅冷帽!

    回覆刪除