lala banner

lala banner

2012年10月15日 星期一

澳門遊 金沙城Conrad Hotel trip

寫返之前去澳門先~ @ 20/21 July 2012 


今次去澳門住金沙城Conrad~因為一個字"新"

金沙城有3間hotels,Conrad係其中一間~

我去果個日子仲係summer, 所以比較貴~ 仲要星期五六去~ 係貴d!

不過都冇令我失望~ 因為個房超大~Deluxe Suite...有成千呎, 好豪華!! (really unexpected~)

裡面有個大廳, 大房king size大床, 食飯玻璃檯, 2個toilets
, 小衣帽間, 咖啡機, iphone/ipad 叉電器插座, etc...
櫃入面有好多款啤酒紅酒杯 ~ 勁! ! 都係第一次住酒店有呢d~

我地緊係盡用佢d 野~ 買
酒返佢去飲~ hehe~ 




呢個係大廳:


都真係好大.....for 兩個人~ haha



Bedroom 有king size大床: (好舒服!!!)


mini bar有咖啡機, 茶包:


coffee 我唔記得有咩~ 有3款 , 6粒~
d茶包好正, 唔係cheap野~係Harney & Sons, 有幾款唔同茶味仲係我like果type 透明尼龍茶包!!!

 咖啡機

iphone/ipad 叉電器插座:


有喇叭play歌ga!! 好like~

因為知呢度有, 
叉電器都冇帶~ 好方便!


之後到 bathroom,

有淋浴&浴缸 (near
浴缸有電視tim ar)~

沐浴用品係 Acca Kappa~ 好高級, 我之前見過isquare有得賣~ 

呢隻鴨仔係沖涼用~ 好得意^^ 
入面有骰仔~ 



小衣帽間有個大櫃, 裡面有熨斗, 保險箱, 浴袍, etc...不過我冇影相~~~

拖鞋都好特別: (HIS & HER)



房望出去個view~ 係swimming pool! 



個package 係有$500 coupon included ~ 可以for 食野用~

我地諗緊第日食high tea 好定今晚 drink 好 (我地 dinner 出去食~)
不過個package又包 breakfast/ lunch buffet....咁我地choose lunch buffet 如果又食tea 嘅話會好飽....仲點再出去食豬扒包果d =.=

所以
去左drinking~ hahaha

去lobby 個lounge 度飲左幾杯cocktails, quality 都唔錯~ 埋單冇over $500~ hehe, really free drinking!!!





第二日喺酒店食埋個lunch buffet!! 都ok wor, 有好多 choices!!

個 buffet 都要百幾蚊位ga!! 唔錯, 
唔錯~

之後四周圍行下, 呢度係d中國 d 嘅decorations

個花樽小姐同士兵好funny 




呢個bear bear 同呢樽candies 係free gift!!

超 like隻 bear bear 




其實係生日入住~ 仲有生日蛋糕送~ 係chocolate cake!!!  so nice!!

整體感覺 conrad is very nice, 不過金沙城有小小唔方便, 唔似威尼斯人個shopping mall 咁大咩都有,

不過我又ok wor, 可以唔洗咁多人~ 好嘈!! 金沙城行去威尼斯人都好近~ 對面就係~

overall, it is a vy nice trip ^v^

3 則留言:

  1. 謝謝你到訪我個blog,
    你既blog好靚, 好有心思,
    相信你一定同我一樣好喜歡粉紅色吧, 有空大家交流交流吧~^w^
    [版主回覆10/17/2012 14:30:29]yes~ pink fans ^V^

    回覆刪除
  2. 間酒店好正呀!但而家澳門酒店太貴,唔捨得去呀!
    [版主回覆10/17/2012 14:30:10]係呀...去澳門都唔平, 平日同星期六日可以差成千蚊 =__=

    回覆刪除
  3. 好喜歡那隻沖涼鴨仔!! 可唔可以拿回家ga?
    [版主回覆10/17/2012 14:28:33]可以架~~!!

    回覆刪除