lala banner

lala banner

2014年5月14日 星期三

自製 Detox Water 排毒天然維他命水 ♥

My first detox water~ 


 最近好興呢隻維他命水~ 
 上網search過資料~ 
detox water嘅原理係將新鮮的水果和蔬菜/草本植物浸泡在冷水,
存於雪櫃內超過八小時,蔬果的維他命便可溶於水中,
亦同時能產生酵素來幫助調整身體機能。 

第一次整~ 感覺好得意!
我用左至愛嘅士多啤梨+檸檬+青瓜+薄荷葉 

自製detox water,真係好簡單!!
前一晚整定,第日瞓醒可以飲~我就帶返公司慢慢飲~ 
雖然唔知有冇用, 但點都好過飲汽水!! 
試下冇壊, 而且d 水果又可以食返^^

至於味道比我想像中好味~
開頭我以為會淡mau mau冇乜味, 但原來個味會好清甜! 
可能士多啤梨好出味, 我見d 水都變左紅紅地~

上網睇話水果size切小一點出味更快, 
浸泡的時間長度取決於想要的濃度,但建議至少要8小時以上,
仲有, 千萬一定唔好加糖~
同埋我自己會將d 生果洗乾淨d 先整^^

好! 今次整嘅味道好好~
等我下次試下整其他味先~
next time share!!

7 則留言:

  1. 等我都叫媽媽試吓整,謝謝分享呢。

    回覆刪除
  2. 我係fb睇過好吸引~不過唔知好無味所以無試~
    見你咁講我會試下~~因為唔難~
    不過我想問下你d薄荷葉係邊度買架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺一田OR citysuper 買架!! 好平~ 幾蚊有好多條!

      刪除
    2. 咁平既..我係澳門百佳買要20蚊一小盒...

      刪除
  3. 我都試飲緊, 土多啤梨真係好好飲

    回覆刪除
  4. 健康又天然,賣相都好靚呀,我都試下整先~~~

    回覆刪除