lala banner

lala banner

2013年9月13日 星期五

重新整理Blog之分享

重新整理Blog之情況來分享一下~
總算將yahoo blog搬左過來,不過就發現問題一大堆:
1. 文章沒有頁數顯示,只有"較舊的文章",好像有點不方便。好像說是要改CSS? 不過麻麻地work...
2. 版面沒有文章撮要,所以每篇顯示得好長,而且每篇文長度會不一樣的嘛,所以好messy 。我知係可以每篇set....不過要用好多時間,試過用一些css改,不過加入左又有點怪,顯示的圖size被拉長或拉闊。。唔通又係每篇要set番? 有冇blogger可教路一下?
3. 以前Yahoo blog 的文章有privacy setting,即係可以set權限,文章可以分類俾唔同group睇,例如朋友,公開,自己等等,似乎blogspot 冇呢樣嘢,所以我有d私有化的文章轉了過來就全部變成公開了,所以要執返好,以前有用此功能的blogger要注意了。
4. 加人好似有d混亂,究竟係"g+追蹤" 定係 "加入這個網站" 好d?? 咁宜加留言會唔會有email 收到?定係要set? 請賜教!

5. 我發現用唔同browser睇,d setting 會有偏差,大家用IE, Firefox 定chrome多?
其實可以改CSS 語法有好有唔好,好嘅就係可以改到好tailor made,好個人化,好靚;不過唔精於CSS 嘅人會覺得好煩,好似我咁。。。我淨係search 一d現成語法來用,不過有時套用了又會有變化,出來效果唔係所形容咁,然後又唔識改,哈哈,所以唯有一個字:試。試下試下就會摸索到dd,不過要用好多時間。
大概我的情況就是這樣,如果大家知道解決方法可教下我嗎? 萬分感激喔。
希望快點整理好,回復正常寫blog啦,仲有啊,我有好多blog 友未add番,大家記著add 番我,應該係按我blog左邊的"加入這個網站"! 咁我就可以睇番你喇! Thank you~ Thank you!!

14 則留言:

  1. 巧美的粉紅色部落!喜歡呀:)
    為了兩存其美,你要G+ and Follower

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯有咁做。。。不過我到宜加都覺得唔慣呀!

      刪除
  2. 1 暫時未能解決
    2 應該OK了
    3 要開個private blog先做到
    4 在別人blog留言,要subscribe以電子郵件訂閱
    5 官方數字,chrome>IE>firefox>safari

    回覆刪除
  3. #2你指段code ok定逐篇set?? 仲有thank you 你呀! Your blog is so helpful!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試試呢篇得唔得?

      http://koosan.blogspot.hk/2013/09/auto-summary-post-with-thumbnail-yahoo-blog-style.html

      我應該上次同你講d code唔得,跟住我自己改過一次,可以試吓。

      改之前記住backup先。

      刪除
    2. Wanna to ask ask...do u know how to hide the blog title?? The top one...THX

      刪除
  4. 我想問你點樣將yahoo blog 舊文章移去呢邊架???可唔可以教下我

    回覆刪除