lala banner

lala banner

2013年9月24日 星期二

金蘋果魅力。。iPhone 5s 2013


幸運地訂了金色iPhone 5s 
本身諗住自用,咩色都冇所謂,
同埋因為我一定會用電話殻,咁用殻都遮住晒啦,
所以咩色都睇唔到!



訂果陣知道三隻色(黑白金)價錢一樣,咁咪試下新色囉! 
點知道原來大把人炒機,為左金色而瘋狂,
所以我都心郁郁想賣。
一問之下,我部32gb的5s 原來可以賣到近萬元。。
oh....!! 
 老實講,如果宜加拎住部成萬蚊的手機出街,
真係有d驚! 不過金色又真係幾靚嘅!

16 則留言:

  1. WA!好快手呀我都好想出!金色真係好靚~

    回覆刪除
  2. 你個blog裝修得好靚呢~~
    iphone 5s 金色好靚,好華麗既感覺~~ 其實可能賣左出去賺少少,再遲d等佢跌價再入返貨自用都可以喎﹗襯佢頭幾日仲賣到好價錢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太 thank you!!
      係呀!我最後賣左,又唔係急到要即用!賺左三千幾蚊!誇張!

      刪除
  3. 部機好靚喎,我已追蹤左你啦

    回覆刪除
  4. WOW~~~WOW~~~WOW~~~
    我建議你襯個價高快d放左佢~~~~~

    回覆刪除
  5. 好利害喔你買得到~^^
    我也喜歡這個顏色呢!!!

    回覆刪除
  6. 得閑來參觀瀏覽下我們啦。

    回覆刪除