lala banner

lala banner

2010年11月8日 星期一

我的新捲髮器~ (2)

我的新捲髮器~ (2)

  


呢個捲髮器係響日本買嘅    アップ アップ

 


我一見到係粉紅色絵ハート2.gif

就買左~ 哈哈~


之前響我的新捲髮器~ 提過, 日本嘅捲髮器係好用 d ~


因為比較熱同安全emoji008.gif

emoji008.gif


呢個都唔錯, 直徑 33mm 同可以調較溫度~


不過可惜就係要用變壓器emoji008.gif




個粉紅色真係好靚~    アップアップアップ

 


捲髮嘅 metal 部分都算足夠~


不過頭頂個隔熱無之前果個咁好~會比較熱, 所以用果陣要小心 



  手柄位有調較溫度嘅功能  アップアップ ~ goodscissorsscissors



另外,


近排留意到 Kracie Prostyle Fuwarie 的美髮產品



好 kawaiiemoji053.gif

emoji053.gif
好想買黎試~


不過香港又係無得賣 ._________.


official website: http://www.fuwarie.jp/products/index.html


特別係適合用捲髮器之前用~


咁 d 頭髮就無咁傷~ 仲可以 keep 得耐 d ~~


好~ 等我睇下 d 水貨店先~ 應該有賣吧?!


 


沒有留言:

張貼留言