lala banner

lala banner

2010年11月9日 星期二

大閳蟹記

大閳蟹記



呢 d 天氣最岩就係食 大閳蟹喇~


上個 weekend 我啦  jojo啦  ++啦  and 2 friends 就去左丁丁屋企食大閳蟹!!!


自從丁丁搬左去藍田之後 我都係第一次去佢新屋,


唔似得好似以前咁方便 lu~


除左大閳蟹之外, 我地仲 hotpot, 正~~


今天的主角


等待比我地煮


蒸好之後~~等待比我地食

嘩哈哈~絵笑い吹出し.gif絵笑い吹出し.gif


呢間 d 大閳蟹都唔錯, 幾大隻, 都係百幾蚊emoji008.gif

emoji008.gif
emoji008.gif


仲會送一人一set tool~scissorsscissors



好鍾意佢身上個笑樣  happy01


真係忍唔住啦 ~~


因為食嘅時候會好 dirty 所以無影到入面 d 蟹膏"""!!!!




total 十二隻 crabs 就比我地清晒 lu~~


真係唔該晒丁丁又買 crab啦 又招呼我地~


thank you~絵ハート2.gif絵ハート2.gif絵ハート2.gif


2 則留言:

  1. ♡ Isabel ❤姬子 ♡2010年11月9日 晚上8:55

    係屋企食大閘蟹,你地食得滋味又開心呢!

    回覆刪除
  2. 同一班好朋友一齊,食乜都咁開心架啦。

    回覆刪除