lala banner

lala banner

2010年11月18日 星期四

キキララの結婚公仔




About: 

  キキララ の結婚公仔


見到有好得意嘅 little twin stars 結婚公仔

 有中式 有西式~


 
絵ハート2.gif絵ハート2.gif




呢個中式款好搞笑

 哈哈絵笑い吹出し.gif , 睇完之後笑左出黎~


好似有 d 怪怪的~~


我都係鍾意西式多 d~ cute d~ 


不過....其實 Kiki Lala 係兩姐弟黎架

比人整左做結婚公仔


不過又係幾靚嘅~ 絵ハート2.gif絵ハート2.gif


我弟時結婚都要用佢地


5 則留言:

  1. ♡ Isabel ❤姬子 ♡2010年11月18日 晚上8:19

    哈哈,佢地係兩姊弟都卑人整左做結婚公仔,好搞笑,我都覺得西式令好多!!

    回覆刪除
  2. 西式ge kiki對鞋好大呀XD 我中意第一張相入面個對mini版=] =]

    回覆刪除
  3. 我喜歡西式的~很浪漫~^^

    回覆刪除
  4. 好搞笑呀..變到肥左好似我..>w<

    回覆刪除